تابناک-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف محموله ۶۵۰ کیلو گرمی مواد مخدر در شهرستان بندرلنگه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ 09 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف ۶۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

 

وی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه روند مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در استان هرمزگان، مأموران انتظامی از تحرکات قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان بندرلنگه، با خبر شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا نمودند.

 

علی صالحی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، خودروی قاچاقچیان را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۶۵۰ کیلو گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، ۳ نفر متهم دستگیر شده اند که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت می باشند.

 

وی در پایان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض در مسیر مبارزه بی‌امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار