تابناک- فرمانده انتظامی سیریک گفت: مأموران انتظامي در بازرسي از یک دستگاه کامیونت ایسوزو، 3 تن ماهی فاقد مجوز حمل و قرنطینه به ارزش 4میلیارد ریال را كشف كردند.
کد خبر: ۹۹۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 10 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،رهنگ "یداله طاهری" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تأكيد بر اينكه سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروي انتظامي براي پيشگيري از وقوع جرائم اشاره كرد و اظهار داشت: محموله‌هاي غذايي فاقد مجوز، تهدیدی جدی براي سلامت غذایی مردم است.

وي افزود: ماموران انتظامي ايست و بازرسي شهید سیاوشی مهر در راستاي كنترل وسايل نقليه عبوري نسبت به پايش محور " جاسک – سیریک " اقدام و یک دستگاه خودرو‌ ایسوزو را براي بررسي متوقف كردند.

فرمانده انتظامی سیریک از كشف 3 تن ماهي فاقد مجوز حمل و قرنطینه در بازرسي از اين خودرو خبر داد و بيان داشت: در اين رابطه راننده پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مسئول انتظامي با بيان اينكه محموله كشف شده به اداره دامپزشكي تحويل داده شد ، تصريح كرد: برابر نظر كارشناسان ارزش ماهی های مکشوفه، 4 میلیارد ریال است.

سرهنگ طاهری در پايان خاطرنشان کرد: برخورد نيروي انتظامي متخلفان و مجرمان قاطع و به صورت مستمر خواهد بود که در اين راستا تعامل بيشتر مردم با پليس در ارتباط با اعلام موارد مشکوک از طريق سامانه فوريت‌هاي پليسي 110 ، بسيار مؤثر است.

انتهای پیام /

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار