سردار امیری :
تابناک-جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت:کلیه سربازان سپاه امام سجاد علیه السلام و نواحی تابعه به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا واکسینه می شوند.
کد خبر: ۹۹۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 12 September 2021

به گژارش خبرنگار تابناک هرمزگان، وی اظهار داشت :انشالله ظرف چند روز آینده با همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد علیه السلام طرح واکسیناسیون سربازان وظیفه شروع خواهد شد.
سرتیپ دوم پاسدار هدایت الله امیری گفت: سلامتی کارکنان وظیفه برای ما بسیار مهم و حیاتی است و در مسیر حفظ سلامت سربازان که در اصل امانت خانواده هایشان نزد ما هستند از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم و واکسینه کردن سربازان نشان‌دهنده همین موضوع است.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد علیه السلام گفت :کارکنان وظیفه جوان به عنوان امانت در دست نیروهای مسلح هستند و علاوه بر وظیفه آموزش وارتقای سطح مهارت سربازان و ارتقای باورهای دینی آنان، وظیفه حفظ و صیانت از جان این عزیزان هم از اولویت های اصلی است.
سرتیپ دوم پاسدار امیری اضافه نمود: تمام سعی ما بر این است تا هر چه زودتر تمامی کارکنان وظیفه واکسینه شوند تا ما در خصوص جان این عزیزان نگرانی نداشته باشیم.
وی ادامه داد : ایجاد تحول و نظارت در آسایشگاه برادران وظیفه برای پیشگیری از ویروس کرونا با انجام آموزش و مشاوره درمان و ایجاد آرامش روانی دربین سربازان از دیگر اقدامات صورت گرفته درراه مقابله با کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار