تابناک-معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تاکنون ۹۰ درصد دانش آموزان هرمزگانی برای دریافت کتاب‌های درسی نام نویسی کرده اند که کار توزیع کتب درسی انها از 20 شهریور ماه آغاز شده است.
کد خبر: ۹۹۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 12 September 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،غلامرضا سالاری میری گفت: تاکنون ۹۰ درصد دانش آموزان هرمزگانی برای دریافت کتاب‌های درسی نام نویسی کرده اند و 10درصد باقی مانده هم در پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم هستند.

وی افزود: توزیع کتب درسی از مناطق به مدارس استان نیز از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود و دانش آموزان اول مهر کتاب‌های خود را دریافت می‌کنند.

به گفته سالاری میری، ۹۵ درصد کتاب‌های درسی دانش آموزان به استان رسیده و بقیه کتاب‌ها که مربوط به مقطع کار و دانش و فنی و حرفه‌ای است، به زودی ارسال می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت سفارش نشده اند تا ۲۵ شهریور مهلت دارند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir مراجعه کنند.

سالاری میری بیان داشت:  تاکنون ۹۵ درصد از کتاب‌های مقطع ابتدایی، ۹۰ درصد از متوسطه اول و ۸۰ درصد از کتاب‌های مقطع متوسطه دوم به سراسر استان فرستاده شده است.

 این مسئول خاطر نشان ساخت: در سال تحصیلی جدید 400 هزار دانش آموز استان مشغول به تحصیل می‌شوند و ثبت نام دانش آموزان تا نیمه شهریورماه ادامه دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار