در جلسه کمیسیون عمران، حمل ونقل وترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس صورت گرفت:
تابناک-رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برطرف کردن مشکلات و معضلات ترافیکی، بهبود حمل و نقل عمومی از جمله اهداف و خواسته های اصلی شورای شهر بندرعباس می باشد.
کد خبر: ۹۹۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 13 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، اولین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس به ریاست اسماعیل بواشه و با حضور اعضای کمیسیون، سرهنگ حیدری رئیس پلیس راهور شهرستان بندرعباس، مهندس ارجمند سرپرست شهرداری بندرعباس و بازماندگان معاون حمل و نقل شهرداری برگزار شد، در این جلسه مسائل و معضلات ترافیکی شهر و مشکلات ناوگان تاکسیرانی درحوزه شهری مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون عمران،حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه بیان کرد: حمل و نقل عمومی بعنوان یک رکن توسعه شهری از اهمیت بالایی برخوردار است و فراهم نمودن زیرساختهای شهری و حمل و نقل عمومی نقش مهمی در ارائه خدمات شایسته و مناسب به شهروندان دنبال دارد.

اسماعیل بواشه با تأکید بر تسریع در رفع مشکلات و معضلات ترافیکی اظهارداشت: زیرساختهای شهری بگونه ای است که متأسفانه نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد و باعث معضلات ترافیکی در سطح شهر شده است.

وی گفت: برطرف کردن مشکلات و معضلات ترافیکی، بهبود حمل و نقل عمومی از جمله اهداف و خواسته های اصلی شورای شهر بندرعباس می باشد که با توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی و بهبود زیرساختهای شهری امکان پذیر است.

بواشه در این جلسه تأکید کرد: متأسفانه نبود پارکینگ عمومی در سطح شهر منجر به ایجاد ترافیک و مشکلاتی برای مردم شده و شهرداری در ایجاد پارکینگ های عمومی تا کنون ضعیف عمل کرده است و باید با یک عزم جدی در خصوص ایجاد پارکینگ در سطح شهر اقدام کنند تا دیگر شاهد شلوغ و تصادفی نباشیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر در ادامه گفت: در برخی مناطق شهری متأسفانه نبود علائم راهنمایی و رانندگی و کنده کاریهای سطح خیابان از دیگر معضلات می باشد که رانندگان سطح شهر را کلافه کرده است و شهرداری می بایست در این زمینه ورود کند تا هر چه سریعتر مشکلات برطرف شود.

گفتنی است؛ در این جلسه نماینده رانندگان تاکسی نیز به بیان مشکلات و معضلات این قشر پرداختند و مقرر شد در راستای حمایت از تاکسی داران بسته پیشنهادی و حمایتی به آنها کمک شود و همچنین تعمیرگاهی در خصوص ارائه خدمات به رانندگان دایر شود تا مشکلات این قشر کمتر شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار