تابناک-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به صورت سرزده از دو جایگاه عرضه سوخت ترنج و نارگیل بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۹۹۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 17 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به صورت سرزده از دو جایگاه عرضه سوخت ترنج و نارگیل بندرعباس بازدید کرد. 

 

مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این جایگاه، دستورات ویژه ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم صادر کرد.

 

وی همچنین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وجود ترافیک شدید و ایجاد صف طولانی خودروها در جایگاه عرضه سوخت ترنج بندرعباس، به سرعت دستورات قضایی به منظور حل این مشکل صادر شد و با استقرار تیم های ویژه ای در محل، ضمن برطرف شدن صف چند کیلومتری و رفع گره ترافیکی ، تردد خودروها، روان و عادی شد. 

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان هدف از صدور این دستورات قضایی را احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قانون برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه در نتیجه اقدامات انجام شده، هم اکنون شاهد خلوتی جایگاه عرضه سوخت ترنج و تسریع در ارائه خدمات می باشیم که موجب رضایتمندی مردم شده است. 

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار