تابناک-فرمانده سپاه حاجی آباد ضمن ابراز امیدواری از اجرای طرح تحول محلات گفت:طرح تحول محلات در ۴۵ محله شهرستان حاجی آباد اجرا می شود.
کد خبر: ۹۹۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸ 19 September 2021

سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد در گفت وگو با خبرنگار تابناک اظهارداشت: طرح تحول محلات اکنون به لطف الهی در ۴۵ محله شهرستان حاجی آباد در حال اجرا میباشد.

وی افزود: طرح تحول محلات چشم اندازی ۱۰ ساله دارد که اکنون پنج سال از زمان آن می‌گذرد که اثربخشی خوبی را در محلات حاجی آباد داشته است.

فرمانده سپاه حاجی آباد با اشاره به اینکه براساس نیازهای محلات، کارگروههای راه‌اندازی شده است، بیان کرد: ۴ کارگروه «فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی»،«سازندگی و محرومیت زدایی»، «امنیت و توان رزم» و«فضای مجازی» با محوریت مساجد در این راستا شکل گرفته است.
سالاری ادامه داد: شناسایی ظرفیت‌های مختلف هر محله از جمله خیرین،ادارات،افراد ذی نفوذ و ... از وظایف طرح تحول هر محل است تا آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات را شناسایی کنند و نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد برنامه ریزی کنند.
وی گفت: اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و امنیتی امروز در سطح محلات بر عهده بسیج است و باید این خواسته‌های رهبرمعظم انقلاب را به‌صورت جدی مدنظرقرار داد.

وی در خصوص اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی در محلات حاجی آباد نیز افزود: احداث منازل نیازمندان و تعمیر آن‌ها، تهیه بسته‌های معیشتی چه قبل و چه در ایام کرونا همچنان اشتغال زایی از اهداف طرح تحول محلات میباشد.

وی افزود گشت های محله محور بسیج در قالب طرح تحول محلات باعث رضایت مردم شده و با این کار موجب کاهش سرقت در سطح محلات مجری طرح شده است.

وی در پایان اشاره کردند که با اجرای طرح تحول محلات پیوند خوبی بین اقشار بسیج از جمله دانش آموزی،دانشجویی و ... با مساجد برقرار شده است. 

طرح تحول محلات در ۴۵ محله شهرستان حاجی آباد اجرا می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار