تابناک-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار تشکیل، فعال سازی و ارائه گزارش از عملکرد کمیته مقررات زدایی و مبارزه با فساد در دستگاه های تابعه وزارت در استان هرمزگان شد.
کد خبر: ۹۹۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 19 September 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان دکتر هادی ابراهیمی صبح امروز (۲۸ شهریورماه) در نشست با مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، اظهار کرد: یکی از شعارهای محوری دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و قطعا محوری ترین راه نیز برای گسترش عدالت و رفاه اجتماعی مبارزه با فساد است.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام عالی وزارت مبارزه با فساد را به تبعیت ریاست محترم جمهور سر لوحه کار وزارتخانه قرار داده است نیاز است سازمان ها و ادارات  تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها و شهرستان ها نیز نسبت به این امر حساس باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: حداقلی ترین کاری که می توان در راستای مبارزه با فساد انجام داد تشکیل کمیته ای برای این امر است اما باید این کمیته فعال شده و گزارش ‌کار و تصمیم گیری های آن در جلسه شورای مدیران ارائه شود.

ابراهیمی اضافه کرد: مدیران، کارمندان و ارباب رجوع به خوبی قوانین دست و پاگیر و زائد و بسترهای فساد زا را می شناسند و برای پیشبرد اهداف در راستای مبارزه با فساد و مقررات زدایی بایستی از نظر آن ها نیز استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: حذف قوانین زائد و دست و پاگیر و سبک کردن بروکراسی اداری قطعا می تواند موجب افزایش سرعت کار ادارات و سازمان ها و رضایتمندی مردم و جامعه هدف شود و این بحث نیز با تشکیل کمیته ای بایست دنبال شود.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار