تابناک-فرمانده ناحیه سپاه قشم در این مراسم گفت: تمام کشورهای جهان تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحت سیطره دو قطب شرق و غرب بودند اما انقلاب اسلامی ایران، هیمنه غرب و شرق را در هم شکست.
کد خبر: ۹۹۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 24 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از قشم،سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان جنگ تحمیلی را با توجه به ضعف نظامی ایران به راه انداختند اما در این هشت سال مردانی همانند قاسم سیلمانی، سرداران و امیران بزرگ ارتش و سپاه پرورش یافتند.

فرمانده ناحیه سپاه قشم ادامه داد: با رشادت های رزمندگان جنگ‌تحملیلی تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک کشورمان در اختیار بیگانگان قرار نگرفت.

سرهنگ‌امیری کیا در پایان‌گفت: رزمندگان اسلام با دستان خالی اما با قلبی آکنده از ایمان به خدا و عشق به ائمه اطهار (ع) و بهره بردن از قیام عاشورایی حضرت امام حسین (ع) توانستند جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کنند.

مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای قشم با حضور امام جمعه محترم شهرستان قشم"فرمانده محترم سپاه ناحیه قشم" ریاست محترم دادگستری شهرستان قشم" مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و کلیه مسولین ادارات، سازمان ها و ارگان های نظامی و انتظامی و نیروهای بسیج برگزار گردید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار