تابناک-مراسم غباروبی گلزار شهدا با حضور رئیس سازمان، معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و همچنین اصناف و روسای اتحادیه های صنفی بندرعباس برگزار گردید.
کد خبر: ۹۹۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 25 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،خلیل قاسمی، در مراسم غباروبی گلزار شهدای بندرعباس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : ارزش های این ایام برکسی پوشیده نیست، یکی از افتخارات ما همین ٨سال دفاع مقدس است.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس و ایثارگری شهدا دانست و اظهار کرد: حداقل وظیفه ما این است که ارزش‌های آن دوران را ترویج کنیم.

 

قاسمی در ادامه به اهمیت ارزشهای انقلاب اشاره نمود و اعلام کرد: همین فرزندان امروز ما مسلح در مقابل دشمن خواهند ایستاد و از خاک میهن خود دفاع خواهند کرد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند تصریح کرد: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته‌های خود گذشتند و در میدان‌های نبرد با دشمن بعثی و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.

غباروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

قاسمی زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و مسیر پرافتخار دفاع از کیان اسلامی را بسیار پر اهمیت و وظیفه همگان در دوره کنونی برشمرد و یاد آور شد: باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار