تابناک-عضو شورای شهر بندرعباس گفت: بندرعباس، آبستن ایجاد موزه دفاع مقدس است، می‌طلبد شهرداری بندرعباس با تخصیص ردیف بودجه در سال ۱۴۰۱، برای ساخت این موزه برگ زرینی در تاریخ فرهنگ استان به مرکزیت بندرعباس با سرعت بیشتر به ثبت رساند.
کد خبر: ۹۹۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 27 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،حجت الاسلام عامری سیاهویی اظهار کرد: ضمن تقارن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی، عطر و بوی شهدای جنگ تحمیلی، فضای کشور را با یاد و نام شهدای کربلا عجین و معطر کرده است.

 

عامری ادامه داد: تنها راه ماندگاری و بیمه شدن دفاع مقدس معرفی مستمر شهدا و تبیین اهداف آنان به نسل‌های آینده است که ذره‌ای از خاک و کیان مملکت را در اختیار دشمن قرار ندادند.

 

ظوی تصریح کرد: آنچه مهم است باید بدانیم که شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس در مقابل تبلیغات رسانه‌های معاند و جریان‌های سیاسی معاند و مخالف انقلاب نفوذ ناپذیر بودند و حب دنیا آنان را در باتلاق مادیات هرگز تسلیم ننمود تا زندگی نامه آن عزیزان، زیباترین کتاب زندگی برای جاماندگان از راه آنان قرار گیرد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: عملیات‌های روانی و جنگ نرم دشمن در صدد تضعیف باورهای نسل جدید در مورد شهداست که مسئولیت همه مدیران و شهروندان را روز به روز سنگین‌تر می‌کند.

 

عامری سیاهویی به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان در حوزه شهری بندرعباس اظهار کرد: باید نام و یاد شهیدان بر تارک شهر بندرعباس بدرخشد، نامگذاری اماکن و کوچه‌های شهر حداقل کاری است که با تزئین نام و عکس آنان شهر بندر عباس باید خانه تکانی شود.

 

وی در خصوص انتخاب شهردار جدید بندرعباس و شخصیت ایشان ابراز کرد: شهردار جدید از سنخ و جنس سنگر سازان بی سنگر است که در مسیر توسعه شهری و المانهای جدید قطعاً نگاهشان مثبت و سازنده خواهد بود و با حضور شهردار منتخب، فصل جدیدی از برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر بندرعباس را شاهد خواهیم بود.

                                                                                                    

وی اضافه کرد: آقای نوبانی، جوانی صالح و پاکدست، مدیری با لیاقت و متخصص، چابک و دارای تعهد و روحیه جهادی و انقلابی، پرتلاش و خستگی ناپذیر، اهل مشورت و نفوذ ناپذیر در مقابل جریان‌های سیاسی است که می‌تواند خدمت صادقانه را سرلوحه مدیریتی خود قرار دهد.بنابراین این روحیه توانمند نوید بخش تغییرات اساسی در ترویج فرهنگ شهادت و تکریم ایثارگران، فصل جدیدی از برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی شهر بندرعباس را شاهد خواهیم بود.

 

عامری سیاهویی تخصیص بودجه برای موزه دفاع مقدس در بندرعباس یادآور شد: شهر بندرعباس با تلاش‌های وافر سردار میرزایی، آبستن ایجاد موزه دفاع مقدس در شهر بندرعباس است، می‌طلبد شهرداری بندرعباس با تخصیص ردیف بودجه در سال ۱۴۰۱ و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس برای ساخت این موزه برگ زرینی در تاریخ فرهنگ استان به مرکزیت بندرعباس با سرعت بیشتر به ثبت رساند.*

 

این عضو شورای شهر عنوان کرد: حمایت بیشتر استاندار، با در نظر گرفتن سهم صنایع غرب در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ساخت این موزه و یادمان می‌تواند کمک بیشتری نماید.

 

عامری سیاهویی تاکید کرد: شهرداری با حمایت از موسساتی که به عنوان آلبوم دفاع مقدس در حال جمع آوری سیره رزمندگان و شهداست مساعدت و اقدام عاجل نماید، همچنین تقویت مرکز استاد تاریخی شهرداری یک امر ضروری دانست تا بتوان در کنار سایر آثار هویتی استان هرمزگان نام مبارک شهدا و رزمندگان که درخشنده‌ترین هویت هرمزگان است ثبت و ضبط شود.

 

انتهای پیام /

برچسب ها: فرهنگ ، موزه ، دفاع مقدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار