تابناک-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل نخستین شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری با خانواده و بازماندگان این شهید دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۹۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴ 30 September 2021

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد گفت: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل و سرکشی از آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای همه تداعی می‌کند.

سرهنگ محمد سالاری افزود: آرامش و امنیت امروز، مدیون از خودگذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌ آنان است.

 

وی بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا از جمله وظایف مهم بسیج و سپاه بوده است و باید به عنوان یک فرهنگ بین مسوولان نهادینه شود.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کرده اند، تصریح کرد: یاد و نام شهدا همیشه در دل‌ها زنده است و اگر این شهدا نبودند؛ امروز ما به این راحتی و آرامش نمی‌توانستیم زندگی کنیم.

 حجت الاسلام احمدی نیا افزود: بسیار خوشحالیم که توانایی این را داریم که بتوانیم از خانواده‌ شهدا و ایثارگران سرکشی و بازدید کنیم و تا حد توان در خدمت آنان باشیم.

 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد نیز در این دیدار گفت: شهدا پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و سرکشی و همکاری و ارتباط با خانواده‌ آنان موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

 شهبازی افزود: مسوولان باید همواره برای آرمان‌های شهدا و راه آنان گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهدا پایمال شود.

 در پایان این دیدار توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی آباد لوح سپاس و هدایایی به‌ رسم یادبود به خانواده شهید عبدالحمید سالاری اهدا شد.

فرمانده سپاه و رییس بنیاد شهید حاجی آباد با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کردند

شهید عبدالحمید(امید) سالاری،نخستین شهید مدافع حرم استان هرمزگان متولد ۲ شهریور سال ۱۳۵۵ در روستای سردَر سیرمند از توابع شهرستان حاجی‌آباد استان هرمزگان است.

 

شهید سالاری سرانجام سوم آذر سال ۹۴ مصادف با ۱۲ صفر در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در درگیری با گروه تروریستی تکفیری داعش در روستای تل دادین در جنوب شهر حلب سوریه به شهادت رسید.پیکر مطهر این شهید بزرگوار ۱۵ آذر سال ۹۴ در روستای زادگاهش سردَر حاجی‌آباد آرام گرفت.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار