رئیس کل دادگستری هرمزگان:
تابناک-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: دستگاه قضایی استان با جدیت و قاطعیت با عاملان و مسببان شهادت مأمور انتظامی بندرعباس، برخوردی عبرت آموز خواهد کرد.
کد خبر: ۹۹۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 30 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: دستگاه قضایی استان با جدیت و قاطعیت با عاملان و مسببان شهادت مأمور انتظامی بندرعباس، برخوردی عبرت آموز خواهد کرد.

 

علی صالحی در پیامی خطاب به خانواده شهید ‌مدافع نظم و امنیت؛ استوار یکم "مجتبی سالار نسب" آورده است: شهادت مظلومانه افسر فداکار و شجاع فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس، شهید ‌مدافع نظم و امنیت؛ استوار یکم "مجتبی سالار نسب" که در حین انجام مأموریت به فیض شهادت نائل شدند را به محضر مقدس حضرت بقیة اللّه الاعظم «ارواحنا له الفداه»، نایب برحق ایشان؛ فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اللّه العظمی الامام خامنه‌ای «مدظله العالی»، فرمانده محترم انتظامی استان هرمزگان و همرزمان این شهید گرانقدر و آحاد ملت مؤمن و متدین ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز و مکرم ایشان، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و اعلام می دارم که دستگاه قضایی استان با جدیت و قاطعیت با عاملان و مسببان این جنایت، برخوردی عبرت آموز خواهد کرد.

 

 در ادامه این پیام آمده است: سبزپوشان سروقامت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضایی به اقتضای رسالت دینی، انقلابی، ملی و مأموریت های خطیر سازمانی خود همواره نشان داده اند برای حراست از سرمایه‌های امنیت ملی و نظم عمومی کشور و تضمین آرامش مردم شریف و عزیز ایران اسلامی ، در صف مقدم ایثار و فداکاری از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نمی شوند و همواره در این مسیر عزت آفرین شهدای گرانقدری را تقدیم نموده اند. بر روح مطهر و والای این شهید گرانقدر درود می فرستیم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین «علیه السلام» و شهدای دشت کربلا را مسئلت می‌نماییم.

 

شایان ذکر است: روز گذشته در جریان حضور تیم گشتی مأموران انتظامی بندرعباس به منظور کنترل یک نزاع دسته جمعی در یکی از محلات این شهرستان و در پی شلیک گروهی از افراد به سمت مأموران انتظامی، "استوار یکم مجتبی سالارنسب" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

انتهای پیام /

برچسب ها: دادگستری ، هرمزگان ، شهادت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار