جانشین رئیس ستاد استانی مقابله در هرمزگان:
تابناک-جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت : بازگشایی مدارس در هرمزگان منوط به تصمیم و ابلاغ ستاد مرکزی کرونا است.
کد خبر: ۹۹۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 02 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و حضرت امام رضا (ع)، عنوان کرد: در دو ماه عزاداری محرم و صفر عزاداران ثابت کردن که در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگام هستند.

 

وی افزود: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و در پیش بودن ماه ربیع ماه اعیاد و برگزاری جشن ها به ویژه جشن های عروسی رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیش از پیش برای جلوگیری از گسترش مجدد ویروس ضروری است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با افزایش واکسیناسیون عمومی و افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد شهرهای قرمز و نارنجی به صورت چشمگیری در حال کاهش است که ضروری است با تسریع در واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی این دستاورد مهم حفظ شود.

 

رئوفی، تصریح کرد: علما، روحانیون، نخبگان و اقشار تاثیر گذار جامعه مردم را در استقبال از واکسیناسیون ترغیب و تشویق کنند تا هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

 

وی افزود: ورود مسافر به هرمزگان منوط به تزریق دو دوز واکسن می باشد و مراکز اقامتی ملزم به پذیرش مسافرانی هستند که دارای کارت واکسن می باشند و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری بر این مهم نظارت کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان؛ افزود: بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد مرکزی کرونا است و تحقق این مهم در کشور منوط به واکسیناسیون کامل فرهنگیان، دانش آموزان، خانواده ها و همه عوامل مرتبط با مدارس و ایجاد اطمینان خاطر در خانواده ها است.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار