تابناک-رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: انتظار داریم شهردار جدید بندرعباس با عملکرد صادقانه و کار جهادی اعتماد مردم به شهرداری را برگرداند.
کد خبر: ۹۹۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 09 October 2021

شهردار جدید با کارصادقانه و جهادی اعتماد مردم به شهرداری را برگرداند

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس؛ فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در مراسم آغاز به کار شهردار جدید بندرعباس اظهارداشت: همانطور که مستحضرید شورای ششم شهر بندرعباس در همان بدو آغاز به کار در اولین فرصت شهردار بندرعباس را تعیین و تکلیف کرده و انتخاب شهردار را انجام داد و در زمانی که در انتظار تائید حکم شهردار محترم از سوی وزیرکشور بودیم جناب آقای ارجمند سرپرستی این نهاد را بر عهده داشتند که جا دارد تقدیر و تشکر شود.


وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده اواسط همین هفته یا نهایتا اوایل هفته آینده با حضور وزیر کشور و همزمان با معارفه استاندار هرمزگان مراسم تکریم و معارفه شهردار بندرعباس نیز برگزار خواهد شد اما با توجه به اهمیت آغاز به کار شهردار جدید این مراسم برگزار شد.

جراره بیان کرد: انتظار ما این است که با توجه به شاخصه هایی که شورا مدنظرش است شهردار جدید خدمت صادقانه و کارجهادی را سرلوحه خود قرار دهد تا مشکلات و معضلات شهر بندرعباس به حداقل برسد.


رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: انتخاب شهردار حتما بر مبنای تسهیل در کار شهروندان بوده است و انتظار داریم این موارد را مدنظر قرار دهند تا شهروندان بدون دغدغه به شهرداری مراجعه کنند.


وی عنوان کرد: در مراجعات مردمی باید تسریع و تسهیل شود و تکریم ارباب رجوع در دستورکار قرار گیرد؛ انتظار داریم اعتماد مردم به شهرداری را با کار خالصانه و جهادی را برگردانده شود.


جراره تصریح کرد: ساختار شهرداری باید اصلاح شود و مبارزه با فساد بایست به جدیت دنبال شود از این رواعضای شورای شهر همکاری لازم را با مجموعه شهرداری خواهند داشت و حتما باید تعامل دوطرفه وجود داشته باشد و شهردار هم باید موارد مدنظر شورا انجام دهد .


وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بعد از پایان دوره شورا و شهرداری قضاوت مردم به سمتی باشد که انتظاری که از شورا و شهرداری داشتند محقق شده باشد.

شهردار جدید با کارصادقانه و جهادی اعتماد مردم به شهرداری را برگرداند

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار