مدیرکل استاندارد هرمزگان در گلزار شهدای بندرعباس:
تابناک-همزمان با هفته ملی استاندارد(17تا22مهرماه)، مدیرکل استاندارد هرمزگان به همراه کارکنان استاندارد هرمزگان در معیت مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.
کد خبر: ۹۹۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 09 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، مدیرکل استاندارد هرمزگان در حاشیه این مراسم باتبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته استاندارد به همه تلاشگران هفته استاندارد ازجمله صادرکنندگان، واردکنندگان، تولیدکنندگان،شرکت های بازرسی،آزمایشگاه های همکار و همکاران خدوم و پرتلاش استاندارد در سراسر کشور و بخصوص در استان هرمزگان گفت: شنبه 17مهرماه به عنوان اولین روز از هفته استاندارد برای تجدید میثاق با شهدای عزیز و گرامیداشت یاد وخاطره امام شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به گلزار شهدای بندرعباس مشرف شدیم ؛زیرا هرچه از امنیت ، رفاه ،آسایشی که امروز در جامعه داریم و خدماتی که ارائه می شود، مرهون خون شهداست.

محمد کمالی افزود: همکارانم در اداره کل استاندارد در یک سال گذشته تمام تلاش شان را در راستای تحقق اهداف و وظایف استاندارد بکار بسته اند که از ایشان قدردانی می نمایم .
مدیرکل استاندارد هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال "تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها "نامگذاری شده است و اولین روزاز هفته استاندارد نیز توسط سازمان ملی استاندارد باشعار "استاندارد، تولید، پشتیبانی هاو مانع زدایی ها " نامگذاری شده است؛ در همین راستا حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید را از طریق ارایه راهکارهای مناسب در اولویت برنامه های پیشرو داریم .
کمالی اظهار داشت:یکشنبه 18 مهر به عنوان" استاندارد و محصولات دانش بنیان "، دوشنبه 19 مهر "استاندارد و مقابله با همه گیری ویروس کرونا"، سه شنبه 20 مهر"استاندارد و مقررات فنی"، چهارشنبه 21 مهر" استاندارد، مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی"، پنج شنبه 22 مهر " استاندارد و چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر" و جمعه 23 مهر نیز با عنوان "استاندارد و مشترکات فرهنگی جوامع" نامگذاری شده است.


وی افزود: استاندارد به عنوان زبان مشترک بین جهانیان است و این زبان مشترک در واقع به یک فرهنگ تبدیل شده است که به عنوان یکی مشترکات فرهنگی جوامع در دنیا باعث توسعه پایدار شده است .
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران هرمزگان نیز در این مراسم ودر گفتگو با خبرنگار تابناک باتبریک هفته استاندارد به مدیرکل و کارکنان ساعی اداره کل استاندارد هرمزگان که در اولین روز از هفته استاندارد به زیارت قبور مطهر و منور شهدا مشرف شده اند؛ اظهار داشت: این مهم، توفیق و سعادتی است که در انگیزش کار و در عملکرد موثر باشد.
عطا ناوکی افزود: اهمیت استاندارد با توجه به شیوع کرونا بیش از پیش برای جامعه ما مشخص شد و تامین سلامت مردم توسط استاندارد از بخش تولید تا صادرات ونظارت وکنترل برکالاهایی که دربخش سلامت مردم موثر بودند؛ اهمیت این حوزه را نشان می دهد.
ناوکی اظهار داشت: استاندارد بخشی بین المللی است و گفتمان مشترک بین همه کشورهاست و امیدواریم فرهنگ استاندارد در جامعه نهادینه شود ومردم در خریدها و کنترل و نظارت همکاری خوبی با استاندارد داشته باشند که به نفع خودشان است.
وی افزود: در مناسبت های مختلف دستگاه های اجرایی برای تجدید با شهدا در گلزار شهدای بندرعباس حضور می یابند که در اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بایستی به فرمایش مقام معظم رهبری توجه کنیم که فرمودند" زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ،اجرش از شهادت کمتر نیست" که بایستی همگی در این مسیر گام برداریم و با تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل(ره) و ولایت پذیری که یکی از آرمان های شهداست ؛ به اهداف و آرمان های شهدا جامه عمل بپوشانیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار