تابناک-مهدی دوستی بعنوان استاندار هرمزگان معرفی شد و فضای سیاسی استان هنوز در حال تحلیل این انتخاب و پرداختن به محاسن و معایب حضور استاندار غیر بومی است.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 22 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،محمد حسینی تختی در حدود بیست سال در مجلس مشغول به کار می باشد و در حال حاضر همزمان با حضور در اداره کل هییت رییسه مجلس شورای اسلامی دبیر مجمع نمایندگان استان هرمزگان نیز هست و با تلاش خود توانسته در این سالها اعتماد نمایندگان و مدیران ارشد در عالی ترین سطح در قوه مقننه را کسب نماید و نمونه خوبی از نیروی پرتلاش هرمزگانی باشد.

 

 

اینکه می بینید استانهای دیگر حتی با در اختیار داشتن یک دهم امکانات و منابع استان ما در بخشهای مختلف اعم از جذب سرمایه و صنایع و... موفقتر عمل کرده اند دقیقا بسیاری از آن به موارد ذکر شده در سوال قبل برمیگردد؛ مثلا برای بسیاری از مردم استان جای سوال است استانی با این همه سرمایه و منابع وجود سواحل معادن جزایر سرمایه های مادی و معنوی ودهها مورد دیگر چرا اینقدر دارای عقب ماندگی است. 

 

 

فکر می کنم مهمترین موضوعی که به عنوان مطالبه می توان از دولت جدید مطرح کرد، بحث اصلی و با اهمیت و اولویت ، تلاش در جهت توجه به منابع انسانی و سرمایه های مادی و معنوی این استان و تغییر در نگاه حاکمیت و دولت جهت مطالبه و احقاق حقوق بحق مردم شریف و نجیب استان است.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار