سخنگوی شرکت گاز تهران:
سخنگوی شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه عملیات اورهال گازی در مناطق ۱۶ و ۱۹ از ساعت هفت صبح آغاز شده است، گفت: طی این عملیات تاکنون قطع گازی صورت نگرفته و احتمال دارد به طور کلی هیچگونه قطع گازی نیز اتفاق نیفتد.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 25 October 2021

امیرحسین جاودان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به قطع احتمالی ۴۸ ساعته گاز در ۲ منطقه تهران اظهار داشت: از زمان شروع عملیات تا این لحظه با توجه به مدیریت انجام شده قطع گازی صورت نگرفته است.

وی افزود: عملیات تعویض ۲ عدد شیر خط فشاری قوی در ۲ منطقه ار تهران در حال انجام است و به همین دلیل احتمال دارد که جریان گاز بخش خانگی و تجاری، برای ساعاتی قطع شود.

سخنگوی شرکت گاز استان تهران بیان داشت: تمام برنامه ریزی‌ها و هدف شرکت گاز استان تهران این است که هیچگونه قطع گازی رخ ندهد اما اگر این اتفاق نیز بیفتد، محدود خواهد بود و در کوتاه ترین زمان برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، این قطعی گاز احتمالی محدوده میدان لطیفی، خیابان های صمدی - لطیفی - میثاق - میعاد - بنفشه - وصال - بهمن یار و کوچه های منشعب در منطقه ۱۹ شهرداری و خیابان های خداشرفی- نیکنام- بدلی گیوی- احدی- اکبر مشهدی - بابایی- عراقی- تولایی- تاجیک- شریعتی- یاخچی آباد- بشارت- گودرزی- مبارک آبادی- مذهب شناس- فلاح- فرشیان- طباطبایی و کوچه های منشعب در منطقه ۱۶ شهرداری تهران را شامل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار