مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) ؛
تابناک-امیرارسلان شهبازی گفت: رویداد بزرگ تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج هرمزگان حمایت می کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ 01 November 2021

فضای مجازی در تمام عرصه های کارگری نقش موثری را ایفا می کند

به گزارش تابناک هرمزگان، امیرارسلان شهبازی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به عرصه های مختلف فضای مجازی در کشور گفت: فضای مجازی در جایگاه های کارگری و حمایت از حقوق کارگران نقش آفرین بوده است.
امیرارسلان شهبازی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: روز به روز بر نقش و اهمیت فضای مجازی در کشور افزوده می شود.
شهبازی با بیان اینکه آشنایی با عرصه فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری یک امری ضروری تلقی می گردد، افزود: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) در راستای افزایش سواد رسانه ای کارگران و عوامل فعال در کاخانجات این استان تلاش های موثری را داشته است.
وی بر کم‌رنگ شدن روابط عاطفی درون خانواده اعم از روابط بین همسران، والدین و فرزندان و تحلیل رفتن فضای تعاملی بین آنها سخن گفت و تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده از بین رفتن بسیاری از پیوندهای سنتی گذشته در عصر جدید بوده و یکی از دلایل اصلی این مساله فناوری های ارتباطی می باشد که تغییرات گسترده ای را مانند هر دگرگونی ناشی از فناوری سبب شده است.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) با اشاره به اینکه امروزه نشانه‌های کمتری از خانواده هایی می یابیم که ساعاتی از روز را با یکدیگر گفت و گو می کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این مساله، فضای مجازی در تمام ادارات و نهادهای کارگری می تواند نقش بسزایی داشته باشد.
شهبازی همچنین از همکاری این سازمان با معاونت فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) در راستای برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوای تخصصی دیجیتال در سطح استان هرمزگان خبر داد و ابراز کرد: این رویداد می تواند به شناسایی استعداد های نهفته بین بسیجیان نخبه استان هرمزگان کمک نماید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این رویداد از تاریخ 12 آبان ماه لغایت 14 آبان برگزار می گردد که سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) با فراهم آوری ظرفیت‌های کارگری و کارخانجات، تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار کردن این رویداد مهم بکار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار