در دیدار رئیس شورای شهر بندرعباس با اعضای انجمن هنرهای نمایشی مطرح شد؛
تابناک- فاطمه جراره با رئیس و اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان دیدار کرده و چالش های هنری آن ها را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ 01 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس ، فاطمه جراره رئيس شوراي اسلامی شهر بندرعباس در ديدار با رئیس و اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان اظهارداشت: انجام فعاليت هاي شما با كمترين امكانات برای ما باعث شرم است اما یکی از علل این کمبودها، موازي كاري هاي متعددی است که در جاهاي مختلف در عرصه فرهنگ و هنر شاهد هستیم.


وی افزود: شوق و ذوق هنری هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی استان با توجه به كمبود امكاناتی که در این حوزه وجود دارد نشان از پشتكار و عزم راسخ این عزیزان دارد و نمایان کننده این پيام است که در جای جای هرمزگان پتانسیل های هنری بسیاری نهفته است.


رئيس شوراي شهر بندرعباس عنوان كرد: برنامه شوراي ششم با بقيه شورا ها فرق مي كند چرا كه در اين شورا اعضا باید با دقت بيشتر انجام انجام امور مردم را پیش ببرند.


وی تاکید کرد: كوتاهی ها و کمبود های موجود نباید باعث شود که در امور فرهنگی و هنری از اهداف خود دور شویم.

 

فاطمه جراره بیان كرد:اميد است كه با عنايت ويژه مسئولين مربوطه اين بخش؛ بتوانيد با امكانات هر چه تمام تر فعاليت های خود را پیش ببرید و آثارتان در جامعه دیده شود.

 


وی در پايان خاطر نشان كرد: فعاليت هاي فرهنگي و هنري هنرمندان در راستاي ترويج فرهنگ استان هرمزگان انجام می شود و از جهت های مختلف این‌نوع کار قابل ستایش است.

پتانسیل های فرهنگی و هنری در جای جای هرمزگان وجود دارد

پتانسیل های فرهنگی و هنری در جای جای هرمزگان وجود دارد

پتانسیل های فرهنگی و هنری در جای جای هرمزگان وجود دارد


انتهاي پيام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار