تابناک-عضو شورای شهر بندرعباس گفت: امروز در سایه بی توجهی ها هویت فرهنگی و مذهبی بافت دارای قدمت شهر بندرعباس در حال از بین رفتن است که باید آن را دریابیم.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 02 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس حسن سالاری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در یازدهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس اظهارداشت: ما آمده ایم‌ تا بر عبادتی که بالاتر از خدمت به مردم نیست جامه عمل بپوشانیم و طبل محرومیت استان هرمزکان و شهر بندرعباس قطع کنیم و نباید فراموش کنیم که امروز در دولت محرومین و مستضعفین قرار داریم و پیش از این آنچه در دولت ها تکرار شده است تبعیض بی عدالتی ها بوده است.

وی افزود: محلات قدیمی شهر بندرعباس که هویت این شهر هستند و ریشه آن ها سرشار از استعدادهای هنری، فرهنگی، ورزشی،دینی و مذهبی است اکنون به دلیل کم لطفی و بی توجهی مسئولان به دست فراموشی سپرده شده اند و مشکلات موجب رفتن افراد اصیل از این محلات و جدا شدن از فرهنگ و رسومات این شهر شده است و ارزش های فرهنگی محلات ما در حال از بین رفتن است.

سالاری بیان کرد: امروز باید به داد مردم مناطق قدیمی و بافت دارای قدمت شهر بندرعباس برسیم آنجایی که فاضلاب  بسیاری از محلات را محاصره کرده است و بَینی و بین الله وضعیت در این محلات به شکلی است که خودمان حاضر نمی شویم خانواده های خود را در این مناطق سکنی دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر دنبال خدمت هستیم به این محلات باید رسیدگی کنیم  حل همه این مشکلات در گرو انسجام همگان است استانداری،فرمانداری ،شهرداری، مسکن و شهرسازی، رسانه ها و همه مجموعه های اجرایی یک صدا باید برای نجات این شهر بکوشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار