فرماندار شیروان:
فرماندار شیروان گفت: درصد پوشش واکسیناسیون این شهرستان نسبت به سایر مناطق استان کمتر است که افزایش آن نیازمند تلاش همگانی است.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 17 November 2021


علی ذوالفقاری روز چهارشنبه در جمع مسوولان این شهرستان اظهار داشت: تمامی مدیران نسبت به واکسیناسیون کارمندان و خانواده های خود اقدام کنند اما با پوشش بالای ۹۵ درصدی واکسیناسیون باز هم استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توصیه می شود.


وی با توجه به وضعیت رنگ زرد کرونایی شهرستان خاطرنشان کرد: ادارات، مدارس، مطب پزشکان و باشگاه ها نسبت به بحث تهویه هوای محیط کاری خود اقدام کنند تا شاهد افزایش دوباره شیوع  ویروس کرونا نباشیم.


ذوالفقاری با اشاره به فصل سرما و احتمال قطعی گاز به شرکت گاز توصیه کرد در خصوص مدیریت مصرف بهینه اطلاع رسانی لازم انجام شود و افزود: برای نیروگاه باید به فکر بود تا مشکل جایگزین نداشته باشیم و اداره صمت ۳۰ درصد نانوایی های سطح شهر و روستا را دوگانه سوز کند تا در مواقع بحران مشکل نداشته باشیم.


نماینده عالی دولت در شیروان به اداره ورزش توصیه کرد تا دهه فجر طرح های بالای ۹۷ درصد را به اتمام برساند و گفت: امسال  تعدادی از روستاهای شهرستان دچار تنش آبی بودند و برخی از روستا هم تحت پوشش نیستند که پی گیری شده اقدامات لازم صورت گیرد و در کمیته برنامه ریزی ۲۴۰ میلیارد ریال و در مجموع کل با سایر اعتبارات حوزه های مختلف ۴۲۰ میلیارد ریال برای بحث آب این شهرستان پیش بینی شده است که باید در این زمینه برنامه ریزی کرد.


فرمانده سپاه شیروان هم گفت: بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه مردم است که هدف از آن این بود که حفظ و پاسداری انقلاب به مردم واگذار شود.
سرهنگ عباسعلی ریحانی اظهار داشت: در این شهرستان ۳۵۰ رده های محلات بسیج وجود دارد که شعار هفته بسیج امسال«بسیج پاره تن مردم» است و ۴۵ عنوان برنامه فرهنگی،اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار