تابناک- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از افزایش بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 23 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: در آبان ماه سالجاری بازرسان این سازمان با همکاری بازرسان اتاق اصناف تعداد 15هزار و 430 فقره بازرسی و کنترل از واحدهای صنفی بعمل آوردند.

وی درباره آمار تخلفات کشف شده نیز گفت: در آبان ماه نزدیک به یک هزار753 فقره تخلف صنفی در چارچوب بازرسی از واحدهای صنفی انجام و کشف گردید.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان عنوان کرد: در این مدت تعداد یک هزار و 387 مورد پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 674 میلیارد و 891 میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است. 

پیروی منش از تشدید بازرسی‌ها خبر داد و گفت: شهروندان نگران نباشند، با هماهنگی‌های دستگاههای متولی امر نظارت بر بازار بصورت روزانه و مستمر توسط بازرسان در حال رصد و پایش می باشد.

وی بیان کرد: علاوه بر بازرسی‌های انجام شده از سوی این سازمان تعداد یک هزار و 905 مورد گشت مشترک با اداره کل تعزیرات، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های ذیربط از اماکن عمومی خدماتی توسط سازمان صمت این استان درآبان ماه انجام شده است. 

افزایش بازرسی ها از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی در استان هرمزگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان یادآور شد: شهروندان در سراسر استان هرمزگان می توانند گرانفروشی، احتکار و اختفاء، عدم اعلام موجودی، عرضه خارج از شبکه، عدم صدور فاکتور و هرگونه تخلف در بخش اقتصادی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ سازمانهای صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و ادارات در شهرستان ها ثبت کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار