رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس این ارگان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ، نمایش خیابانی رژ سربی را در این شهرستان به اجرا درآورد.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 26 September 2015

به گزارش تابناک یزد،علی زمانیان افزود: این نمایش با موضوع جنگ نرم در طول هفته دفاع مقدس (از اول تا هفتم مهرماه ) در پارک ها و میادین این شهرستان به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: هنرمندان تئاتراین شهرستان سهم خود می دانستند که به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس دین خود را ادا کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این نمایش توسط گروه نمایشی یسنا به نویسندگی حسن مروتی و کارگردانی حمیدرضا هاتفی کار خود را آغازکرد تصریح کرد: خوشبختانه این نمایش با استقبال عمومی روبرو بوده است.
زمانیان با اشاره به اینکه بعد از برگزاری جشن تئاتر خیابانی که دستاورد این جشنواره بود، گروه های تئاتر خیابانی آماده به کار شده اند اظهار امیدواری کرد که می توان برای هر موضوع ، محتوا و مناسبتی کارهای تئاتر خیابانی را آماده و یک فضای عمومی را در نظر گرفت و رضایت مردم را جلب نمود .
وی در ادامه با اشاره به اینکه 12 گروه نمایشی در شهرستان اردکان وجود دارد که 6 گروه به ثبت کشوری رسیده است اظهار کرد: انجمن نمایش اردکان تقریبا 150 عضو دارد.
این مسوول افزود: کار آخر این انجمن اجرای نمایش طنز بوده است که نویسندگی آنرا حسین هاتفی با موضوع تهدیدات ماهواره و شبکه های مجازی بر عهده داشت و نیز جشنواره تئاتر خیابانی شهر سالم که مورد تایید و استقبال قرار گرفت.
زمانیان گفت: از اولویت ها در شش ماهه دوم سال اجرای کارهای خیابانی و صحنه ای با موضوعات مختلف در سطح شهر است و نیز بحث آموزش که در دستور کار قرار گرفته است.
وی بحث آموزش را با توجه به استعدادهای بین هنرمندان تئاترضروری دانست واظهار امیدواری کرد که دوستان هنرمند با آموزش سطح شان ارتقاء خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار