سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری:
تابناک-سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در دیدار مشترک با هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مهندس دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس؛ توجه ویژه مدیریت عالی این مجموعه به حضور زنان در عرصه مدیریتی را بسیار با ارزش توصیف کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ 24 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان؛ خانم منتظری تختی در این دیدار که مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز حضور داشت خطاب به مهندس دادور گفت: در اسلام به جایگاه زن در مدیریت جامعه تاکید فراوان شده است و احادیث و روایات های فراوانی از ائمه معصومین داریم که امت اسلامی را به رعایت حقوق زنان در مدیریت جامعه اسلامی تشویق میکند.
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گفت: اگر چه امکانات بالقوه یک کشور برای رشد و توسعه اقتصادی ـ اجتماعی تا حدود زیادی تابع منابع طبیعی است، ولی اکثر اقتصاددانان توسعه معتقدند آنچه به واقع ویژگی و جریان توسعه اقتصادی ـ اجتماعی را تعیین می کند منابع انسانی آن کشور است به عنوان نیمی از منابع انسانی، زنان نه فقط موضوع و هدف هر نوع توسعه ای به شمار می روند بلکه عامل پیشبرد اهداف مهم آن هستند و به کار گرفتن صحیح و مطلوب آنان نه فقط نیل به اهداف توسعه را آسانتر می کند، بلکه از نظر تحقق اهداف، توزیع عادلانه تر درآمدها و افزایش رفاه و سطح زندگی خانواده های تأثیرات مثبتی ایجاد خواهد کرد.
منتظری تختی تاکید کرد: کشور ما جزء کشورهای در حال توسعه قلمداد می شود که حدود ۵۰ درصد جمعیت آن را زنان تشکیل می دهند. فعالیتهای زنان چه در امور خانه و چه در مشاغل اداری و حضور در صنایع مختلف بر کسی پوشیده نیست، لکن به دلیل عدم آگاهی و شناخت کافی در این زمینه بها و ارزش کافی به کار زنان داده نمی شود و خصوصاً در مورد کارهای تولیدی و اقتصادی، کار زنان نادیده گرفته می شود.
وی افزود: به حمدالله با درایت و هوشمندی مهندس دادور حضور زنان در این مجموعه قابل تحسین و ستایش است و این مسئله عمق نگاه مدیریتی و استراتژیکی شما به عنوان مقام ارشد این مجموعه عظیم توانسته نقشی مکمل که همان حضور بانوان در شرکت نفت ستاره خلیج فارس است را به درستی ایفا کنید.
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری افزود: جامعه بدون حضور بانوان جامعه ای بی روح و بی تحرک است و هر جا مدیران ارشد در سپردن مسئولیت ها به بانوان توجه ویژه ای داشته آند آثار و برکات این حضور را به درستی دریافته اند و نیازی به تبلیغ و گزارش دهی نیست چرا که اصل بهره وری و راندمان کاری است که این مجموعه در اوج تحریم ها و جنگ اقتصادی توانست با بهره گیری از نخبگان جامعه زنان و مردان و بدون تفاوت قائل شدن نه تنها ظرفیت های داخلی را تکمیل کند بلکه امروزه شاهدیم که به یکی از قطب های اصلی صادرات کشور تبدیل شده است.
منتظری تختی با تقدیر از مهندس دادور گفت:انتظار ما هم به عنوان متولیان امور بانوان و خانواده استانداری همین است که از ظرفیت خانم ها در موقعیت ها و پست های مرتبط به نحو شایسته استفاده شود که الحمدالله اینجا این اتفاق بسیار خوب می تواند سر منشاء و الگویی مناسب برای دیگر شرکت ها،کارخانجات و سایر دستگاههای دولتی و بخش خصوصی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار