تابناک-طی مراسمی با حضور نائب رئیس فدراسیون هندبال کشور تیم های برگزیده مسابقات سراسری هندبال کشور معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 02 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس صبح امروز با حضور افسانه دهقان نائب رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در مجموعه ورزشی ساحلی غدیر بندرعباس از تیم های برتر مسابقات هندبال ساحلی دختران کشور تجلیل و تیم آذرخش سرخون بندرعباس به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد‌.


افسانه دهقان نائب رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم اظهارداشت: وظیفه ما در بخش ورزش بانوان حمایت از بانوان است و اگر حمایت می کنیم در واقع وظيفه اصلی خودمان را انجام داده ایم از این رو بنده در بخش بانوان تمام تلاشم را به کار خواهم برد که برای عزیزانی که واقعا زحمت می کشند بتوانیم گام های مثبتی برداریم.


وی افزود: اگر مشکلات فرهنگی که برای بانوان ما در فدراسیون جهانی هندبال ایجاد شده است بر طرف شود بانوان ما می توانند در سطح رقابت های جهانی نمایندگان شایسته ای برای میهن اسلامی باشند.


وی خاطرنشان کرد: موجب افتخار است که با تمام مسائل و مشکلاتی که وجود داشت موفق شدیم تیم ملی هندبال بانوان ایران را به رقابت‌‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۱ اسپانیا اعزام کنیم.


مریم طهرانی سرپرست هیأت هندبال ساحلی بندرعباس نیز اظهارداشت: مرحله پنجم و مرحله نهایی مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور در دو رده بانوان شمال و جنوب کشور برگزار شد که تیم های شمال کشور به میزبانی ارومیه و تیم های جنوب کشور به میزبانی کرمان به رقابت پرداختند و نهایتا تیم آذرخش سرخون بندرعباس موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار