تابناک-عضو مجتمع آفرینش بندرعباس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در اصفهان؛ صاحب نشان طلایی شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 17 December 2021
به‌ گزارش تابناک از هرمزگان، از میان ۲هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل این مهرواره، ۱هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت.
بر همین اساس، در رده سنی (۵ تا ۹ سال) «محیا خاکزاد» عضو ۹ ساله عضو مجتمع آفرینش بندرعباس در میان نفرات برتر قرار گرفت و با اهدای نشان طلایی از او تقدیر به‌عمل آمد.
هیأت داوران هم‌چنین۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند.
هیأت داوران این مهرواره شامل معصومه فاضلی‌مقدس، نادر فاطمی، مریم حسینی و مهتاب خاموشیان پیش‌تر۱۰ اثر را به عنوان برتر اعلام کردند.
گفتنی‌است، این فراخوان باهدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشرشده بود.
گفتنی است «محیا خاکزاد» عضو ۹ ساله مجتمع آفرینش بندرعباس ضمن شرکت مستمر در فعالیت‌های عمومی مرکز در کارگاه‌های تخصصی کانون همچون قصه‌گویی، نقاشی، نوشتن خلاق، کاردستی و ... شرکت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار