تابناک-وزیر بهداشت که به عنوان نماینده رئیس جمهور به شرق استان هرمزگان سفر کرده است وارد شهرستان جاسک شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 13 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان ، بهرام عین‌اللهی در ابتدای سفر ضمن گفتگو با مردم در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت تا دغدغه‌های مسئولان و نمایندگان مردم و سرمایه گذاران را در بخش‌های مختلف بشنود.

وزیر بهداشت در این سفر قرار است ظرفیت‌ها، مشکلات و چالش‌های پیش روی شهرستان جاسک را رصد و آنها را به رئیس جمهور گزارش دهد.

وی در جلسه شورای اداری بیان کرد: منطقه مکران یکی از مناطق مستعد توسعه است که بایستی زیرساخت‌های لازم در آن ایجاد شود.

وی افزود: این شهرستان با توجه به ساختار جمعیتی به مراکز درمانی و بهداشتی بیشتری احتیاج دارد و نیاز است این دغدغه مهم مردم پوشش داده شود.

عین اللهی گفت: یکی از برنامه‌ها در منطقه مکران استقرار جمعیت بیشتر در سواحل این منطقه است و البته پیش نیاز این امر هم توجه به زیرساخت‌ها و تامین نیازهای عمومی مردم از جمله در حوزه درمان است.

وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت کرونایی کشور تصریح کرد: در استان هرمزگان مشکلی خاصی وجود ندارد و در شرق این استان نیز باید مراقبت بهداشتی زیاد شود تا درگیر بیماری کرونا و سویه جدید نشود.

وی ادامه داد: در این شهرستان در بحث خانه‌های بهداشت اقدامات خوبی شده اما یک مسئله ای که وجود دارد بحث پراکندگی جمعیت است و اگر بتوانیم کانون جمعیتی برای افزایش خدمات ایجاد کنیم قطعا می‌توان سطح خدمات را افزایش داد.

دکتر عین اللهی بعد از شهرستان جاسک به شهرستان سیریک خواهد رفت و در جمع مردم حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار