تابناک-معاون وزیر کشور با اشاره ارزیابی دستگاه‌ها در هرمزگان گفت:هرمزگان جزو استان‌های خوب در وزارت کشور است
کد خبر: ۱۰۲۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 15 January 2022

علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور و نماینده تام الاختیار وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: در مدت دو روزی که در خدمت مردم شریف هرمزگان هستیم رسیدگی به شکایات مردم از دستگاه‌ها و درخواست‌های مردمی را در حوزه‌های مختلف بررسی می‌کنیم.
وی افزود: این میز ارتباطات در قالب میز ارتباطاتی است‌که مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری طراحی کرده‌است و همه‌ی دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها یک میزی را در استان به مقتضای وظایفی که دارند دایر می‌کنند.
طالبی تاکید‌کرد: وزارت‌کشور هم با توجه به وظیفه ذاتی‌اش که باید حوزه‌های مختلف را نظارت کند، مخصوصا در حوزه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، ثبت‌احوال، حوزه امنیت، تشکل‌های مردم‌نهاد، احزاب و گروه‌ها و اصناف پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد و درخواست‌ها بررسی می‌شود و مسیر ارجاع هم مشخص است.
رئیس مرکز مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور عنوان‌کرد: کسانی که به میز ارتباطات مردمی مراجعه می‌کنند در ورودی پذیرش شده و کد رهگیری می‌گیرند و بعد از رسیدگی دستور نهایی صادر می‌شود.
وی اضافه‌کرد: وزارت کشور سالیانه عملکرد دستگاه‌های اجرایی به خصوص استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها را ارزیابی می‌کند و هرمزگان در سال‌های گذشته جزو استان‌های خوب وزارت کشور بوده و با اقداماتی که الان مشاهده می‌کنیم رتبه‌اش بهتر از سال گذشته هم خواهد شد.


نماینده تام الاختیار وزیر کشور تاکید کرد: در وزارت کشور 3 حوزه داریم یکی پرتال وزارت کشور، مسیر سامد و شماره 111 سامد و جدیدا سامانه پیامکی هم فعال کردیم که هموطنان می‌توانند ارتباط بگیرند و روزانه پاسخگوشان هستیم.

طالبی همچنین ضمن تشکر از زحمات شهرداری بندرعباس و روابط عمومی شهرداری تاکیدکرد: در ایام دایر بودن میز ارتباطات مردمی بیش ۷۰۰ نامه و درخواست مردمی در میز وزارت کشور رسیدگی شده‌است.

طالبی                 برای شنیدن صوت اینجا کلیک کنید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار