رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان قائم‌شهر گفت: پروژه مجتمع آبرسانی به روستاهای افراکتی و مهدی‌آباد با اعتبار 216 میلیون تومان و پروژه آبرسانی میکلا با اعتبار 60 میلیون تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 28 September 2015

به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان قائم‌شهر، مصطفی زمانی بعدازظهر در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی روستایی افراکتی و مهدی‌آباد شهرستان، اظهار کرد: مجتمع آبرسانی به روستاهای افراکتی و مهدی‌آباد در سال 1390 آغاز به‌کار کرد و اکنون این پروژه چهار روستا را زیرپوشش قرار می‌دهد.

رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه با افتتاح این دو پروژه 914 خانوار این روستاها زیرپوشش قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: برای این پروژه 216 میلیون تومان هزینه شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه، احداث یک اتاقک دیزل ژنراتور، خرید، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور و محوطه‌سازی شکل گرفت، بیان کرد: برای اتمام پروژه خرید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات دو واحد ایستگاه پمپاژ و احداث مخزن زمینی به حجم 300 مترمکعب انجام شد.

زمانی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه اقدامات لازم انجام شد، تصریح کرد: برای اتمام این پروژه اقدامات لازم انجام شد و تاکنون برای اجرای این پروژه هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشت.

وی درباره اجرای پروژه آبرسانی روستای میکلا شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: این پروژه در سال 1393 آغاز به‌کار کرد و حدود 165 خانوار روستای میکلا را زیرپوشش قرار می‌دهد.

این مسئول با تأکید بر اینکه 60 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شد، ادامه داد: برای اجرای این پروژه اقداماتی اعم از حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق، محوطه‌سازی ایستگاه پمپاژ، رنگ‌آمیزی مخزن هوایی و تأمین تابلو برق شکل گرفت.

وی در پایان گفت: هر هفته بازدیدهای لازم انجام می‌شود و با ارائه آزمایش میکروبی و شیمیایی از سلامت آب آشامیدنی اطمینان داریم و این پروژه دارای آب آشامیدنی سالم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار