تابناک-مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 23 January 2022

به گزارش تابناک بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در صدمین روز استانداری خود در این استان تحت عمل جراحی آپاندیسیت قرار گرفته است.

حال وی پس از عمل جراحی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس مساعد گزارش شده و وضعیت جسمانی وی نیز مطلوب است و روز جمعه گذشته نیز از بیمارستان مرخص می‌شود.

در همین زمینه مهدی تمدن دار رئیس مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس اظهار کرد: استاندار هرمزگان که بدون هیچگونه تشریفات و از روال پذیرش عادی، بستری بیمارستان شهید محمدی شده و این مرکز را برای دریافت خدمت انتخاب کرده است.

وی در ادامه گفت که مهدی دوستی استاندار هرمزگان با مراجعه به اورژانس بدون هیچگونه تشریفاتی توسط پزشک کشیک شب ویزیت و در سرویس پزشک آنکال شب، بستری شد و بدون آنکه درخواست اتاق خصوصی داشته باشد در یکی از اتاق های عمومی بخش بستری شد و خدمات درمانی را همانند سایر مراجعه کنندگان دریافت نموده و خوشبختانه  بعد از گذشت ۲۴ ساعت با حال عمومی مساعد مرخص شده است.

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص)  بندرعباس در خاتمه اظهار داشت اعتماد مسئولین عالی رتبه به مراکز دولتی و درمانی داخل استان مایه مباهات استان و افتخار ماست و بی تردید انگیزه خدمت را دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار