کد خبر: ۱۰۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 28 September 2015
تابناک بوشهر: پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهرستان عسلویه و استان بوشهر، مراسم نکوداشت شهید شاخص سال سردار شهید نادر مهدوی در مصلای نماز عسلویه برگزار شد.

فرمانده سپاه عسلویه در آیین نکوداشت شهید شاخص سال سردار شهید نادر مهدوی ضمن گرامیداشت یاد این شهید والامقام اظهار داشت: شهید مهدوی نه تنها شهید شاخص سال بلکه شهید شاخص و نماد استکبارستیزی ملت ایران در دوران معاصر است.

خلیل رفعتی با تبیین دلاورمردی این شهید حماسه او را جاودان و ماندگار و سند افتخاری برای مردم استان بوشهر و مایه سرافرازی ملت ایران دانست.

وی ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدا از خانواده شهید مهدوی تجلیل کرد و صبر و فداکاری خانواده شهدا را که به فرموده حضرت امام (ره) که ایشان را چشم و چراغ ملت دانستند، ستود.

رفعتی افزود: شهید مهدوی و یارانش با خلق حماسه‌ای ماندگار در خلیج فارس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستند و امروز ما وظیفه داریم با برپایی چنین همایش‌هایی فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه استکبارستیزی امثال شهید مهدوی را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

در این آیین که با شرکت اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان عسلویه به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و با حضور امام جمعه و فرماندار عسلویه و مسئولان اجرایی و فرماندهان ارشد نظامی منطقه چهارم ندسا برگزار شد، از خانواده سردار شهید نادر مهدوی تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار