به مناسبت دهه مبارک فجر ، جشنواره فرهنگی، هنری کمیته امداد استان مرکزی با رویکرد قرآنی برگزارشد.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 05 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد بوالحسنی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: برای دومین بار جشنواره فرهنگی هنری قرآن کریم با هدف شناسایی هوشمند مددجویان، توانمند سازی و بهسازی قرآنی  هنری و بهره برداری از دوره های آموزشی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این جشنواره در گروه‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، بین ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می شودافزود: شرکت کنندگان در بخش قرائت(تحقیق)،قرائت(ترتیل)، حفظ تخصصی، مداحی و تجسمی به رقابت می پردازند و تا کنون ۸۴۵ مورد آثار به دبیر خانه ارسال شده است.
بوالحسنی اضافه کرد: ایجاد انگیزه و امید و اعتماد به نفس در شرکت کنندگان به واسطه شرکت در مسابقه، جریان یافتن تعالیم و مفاهیم قرآنی در زندگی افراد و ساماندهی اوقات فراغت جامعه تحت حمایت و فراهم سازی بستری مناسب برای حضور نفرات برتر آموزش دیده در دوره های آموزشی برای رقابتی سالم از اهداف برگزاری جشنواره است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه پرسنل این نهاد به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت:سومین دوره مسابقات قرآن کریم طرح نور علی نور در رشته های تفسیر، ترجمه و مفاهیم، حفظ، تحقیق و ترتیل در کمیته امداد استان مرکزی برگزار شد.
وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه جامع بیانیه گام دوم انقلاب با حضور برگزیدگان مرحله قبل از بین امدادگران از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار