استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: بیعت نیروی هوایی با امام راحل، پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید
کد خبر: ۱۰۲۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 07 February 2022
 به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ضمن شرکت در مراسم بزرگداشت روز نیروی هوایی و حضور در پایگاه شهید نوژه همدان، گفت: دوران قبل از انقلاب اسلامی دورانی سیاه و تاریکی بود که رژیم ستم‌شاهی آن را رقم زد. رژیم پهلوی اول که از سال‌های آغازین ۱۳۰۰ با حمایت و کمک انگلیسی‌ها شروع شد، تا جایی که می‌توانست در جهت ظلم و ستم از هیچ اقدامی فروگذار نکرد.

وی ادامه داد:  پهلوی اول در جهت از بین بردن آثار و ریشه‌های فرهنگی تمام تلاش خود کرد و نهایتا خود نیز قربانی مطامع متجاوزان و مستکبران شد.  پهلوی دوم نیز که تحت تعلیم انگلیسی‌ها بود، با حمایت آمریکایی‌ها به راس کار آمد تا منافع آن‌ها را تامین کند و در نهایت کشور با تمام توان  به سمت وابستگی پیش رفت، و دست نیرو‌های خارجی، برای چپاول و غارت سرمایه‌های این کشور، باز گذاشته شد. 


استاندار همدان اشاره کرد: فراموش نمی‌کنیم که در دوران نظام ستم‌شاهی بهترین فرزندان این کشور، علمای ما و روحانیون ما در سیاه‌چال‌ها و در تبعید بودند. 

وی در خصوص نقش ارتش بیان کرد:  ارتش نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت و در آن مواقع حساس مقابل مردم ایستادگی نکردند؛ چرا که از متن و از خود مردم بودند قبل از انقلاب سرمایه بزرگی برای تربیت نیرو‌های ارتش به کار‌گرفت، به‌ویژه برای نیروی هوایی؛ اما در لحظه حساس این نیروی هوایی در برابر موج انقلابی مردم ایستادگی نکردند. 

قاسمی فرزادتصریح کرد:  رهبر انقلاب با انسجامی که بین نیرو‌های هوایی ایجاد کردند آن حماسه بزرگ بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) رقم خورد و پیروزی را حتمی کرد. حرکت هوشمندانه و به موقع مردم ایران و فرزندان راستین آن‌ها در نهادها، ارتش و نیروی هوایی باعث شد، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی برسد. 

استاندار همدانبا بیان اینکه امروز تنها وسیله‌ای که دشمنان انقلاب به آن‌ها تمسک جسته‌اند، تحریف تاریخ و واقعیت‌هاست، و افزود: دشمن تلاش می‌کنند تا از چهره منفور پهلوی یک چهره زیبا نشان دهند اما می توان با جهاد تبیین بایستی این تحریف‌ها و نقشه‌های دشمنان را بر آب کرد. 

وی خاطر نشان کرد:  با تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف در حوزه سلامت، دیپلماسی و سیاست خارجی و داخلی به کار گرفته‌اند، گره‌گشایی از مشکلات و مسائل جمهوری اسلامی در روز‌های آینده نمایان است. 

قاسمی فرزاد تاکید کرد: با اتکا به بازوان آهنین فرزندان این کشور یعنی نیرو‌های مسلح، ارتش، نیروی زمینی، نیروی هوایی، پدافند، نیروی دریایی و درکنار آن‌ها نیرو‌های مقتدر سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، به عنوان یک نیروی مقتدر در مقابل تمام دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی خواهیم کرد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار