فرماندار هرسین در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: عادی انگاری کرونا عامل طغیان مجدد آن است لذا از مردم درخواست می‌کنیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 09 February 2022

عادی انگاری کرونا عامل طغیان موج ششم

عبادالله کنجوری آن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تا کنون چندین شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و شهرستان هرسین هم جزء آن هاست.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل گسترش بیماری کرونا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عادی انگاری از سوی افراد است، افزود: در جلسات ستاد کرونا شهرستان و همچنین جلسات دیگر از جمله شورای اداری مهمترین سخن و تاکید ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به سرعت انتقال سویه امیکرون، خاطر نشان کرد: با توجه به بالا بودن سرعت انتشار این سویه و درگیر شدن کودکان و نوجوانان از مردم تقاضا داریم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همواره جدی بگیرند.

وی در خصوص تعطیلی مدارس در هرسین تصریح چرد: هم بر اساس اعلام ستاد کرونا مدارس در شهرستان‌های نارنجی از ۱۶ بهمن ماه به مدت یک هفته به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند و بعد از اتمام این هفته بر اساس شرایط تصمیم گیری خواهد شد.

کنجوریان تاکید کرد: با توجه به اینکه در وضعیت نارنجی فعالیت‌ها تعریف شده به آن دسته از مشاغلی که در آن‌ها تجمعات زیاد است تذکرات لازم داده می‌شود و اگر افراد تخطی کنند با خاطیان برخورد خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار