تابناک-فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان از راه‌اندازی قرارگاه امام جواد علیه السلام سپاه با هدف خدمت رسانی به محرومان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 13 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ، سردار اباذر سالاری امروز و در حاشیه بازدید از محله دوراهی ایسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف مهم سپاه بحث محرومیت زدایی و کاهش مشکلات در محلات کمتر برخوردار استان هرمزگان است. 

وی افزود: در بارش‌های اخیر در استان شاهد تخریب و آسیب به بسیاری از منازل در بافت فرسوده و محلات کمتر برخوردار بودیم از این رو تلاش برای جبران خسارات احساس می‌شد. 

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: به همین جهت سپاه استان در پی تشکیل و فعالیت یک قرارگاه با اولویت محرومیت زدایی از این محلات بود. 

وی تصریح کرد: در همین راستا قرارگاه امام جواد علیه السلام توسط سپاه امام سجاد استان هرمزگان با هدف ترمیم و مرمت، بازسازی و ارائه اقداماتی نظیر ایزوگام سقف منازل محرومین در محلات حاشیه نشین شهر بندرعباس و سایر محلات محروم در سطح استان که در بارندگی‌های اخیر دچار آسیب جدی شده‌اند راه اندازی شد. 

سالاری گفت: گروه‌های جهادی بسیج، کمیته امداد، شرکت‌ها و کار خانجات و خیرین عزیز در این قرارگاه مشارکت دارند.

وی ادامه داد: این قرارگاه از روز گذشته و همزمان با میلاد با سعادت امام جواد، کار مرمت و ایزوگام مسکن محرومین در محلات محروم و آسیب پذیر بندرعباس را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار