تابناک-فرماندار شهرستان قشم در نشست اختصاصی با بانوان فعال جزیره به ارزش و جایگاه زنان در جامعه پرداخت و گفت: همه زنان باید به نقش موثر خود واقف باشند زیرا جایگاه و کرامت انسانی آنها به عنوان یک زن، مادر و همچنین رسالت اجتماعی بانوان بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در مسئولیت های تربیتی ،اجتماعی خانواده و همچنین جامعه ایفا می کند.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 14 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ؛ محمد محمدحسینی تختی فرماندار شهرستان قشم در نشست اختصاصی با بانوان فعال جزیره به ارزش و جایگاه زنان در جامعه پرداخت و گفت: همه زنان باید به نقش موثر خود واقف باشند زیرا جایگاه و کرامت انسانی آنها به عنوان یک زن، مادر و همچنین رسالت اجتماعی بانوان بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در مسئولیت های تربیتی ،اجتماعی خانواده و همچنین جامعه ایفا می کند.
فرماندار قشم عملکرد بانوان در ادارات و جامعه را خوب ارزیابی کرد و گفت: توانمندسازی و فراهم آوردن شرایط مناسب بانوان باید در دستگاه‌های اجرایی جدی گرفته شود و زنان باید در عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضور بیشتری داشته باشند که خوشبختانه در این زمینه محدودیتی در این شهرستان وجود ندارد.
در این جلسه بانوان شهرستان قشم نیز در مورد فعالیت ها و تخصص هایشان توضیحاتی را ارائه دادند و در ادامه حسینی تختی نیز آمادگی دولت را جهت همکاری با بانوان اعلام کرد.

نشست اختصاصی فرماندار شهرستان قشم با بانوان فعال این شهرستان برگزار شد

نشست اختصاصی فرماندار شهرستان قشم با بانوان فعال این شهرستان برگزار شد

نشست اختصاصی فرماندار شهرستان قشم با بانوان فعال این شهرستان برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار