نشست هم اندیشی طرح ساماندهی محلات ۲۰۲۰ با حضور مدیر کل کمیته امداد استان ،قائم مقام کمیته امداد استان ،نمایندگان سازمانها و نهادهای عضو به منظور تبیین برنامه های این طرح برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 17 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ،مدیر کل کمیته امداد استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام ،شهدا،سردار دلها شهید سلیمانی و تبریک میلاد فرخنده امام علی(ع) ، گفت:در طرح ۲۰۲۰، هدف شناسایی ۲۰۲۰ محله محروم در کشور انجام شده و کمیته امداد به عنوان هماهنگ کننده امور اقدام می کندو همه سازمانها و نهادهای عضو این طرح با هم کمک می کنند.
وی افزود: در این طرح با هم افزایی سازمانهای عضو و با کمک مردم،خیران و معتمدان اقدامات لازم برای توانمندی اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی محلات انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۸ نقطه از محلات به منظور شناسایی و ساماندهی به کمیته امداد واگذار شده و مردم نهادی و خدمت محوری از موارد اصلی و مهم در این طرح است، اضافه کرد:برجسته کردن نقش جوانان،ایجاد توسعه کسب و کار محله و اقدامات فرهنگی از رویکردهای این طرح است.
مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه شناسایی میدانی نیازمندان،ارائه خدمات حمایتی با اولویت اقدامات فرهنگی با زیر بنای دین باوری از اهداف این طرح است‌، گفت:مردم استان مرکزی همواره در امورات خیر و احسان پیشقدم هستند و امید می رود با همکاری همه دستگاه ها اقدامات موثری در اجرای این طرح انجام شود.
شایسته ذکر است، در این جلسه نظرات سایر اعضا و نمایندگان دستگاه ها مطرح و ابعاد مختلف طرح بررسی کارشناسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار