نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد در پیام تسلیتی به مناسبت عروج ملکوتی فرمانده سابق سپاه این استان نوشت: سردار مهدی مهدوی‌نژاد در طول خدمت آثار و برکات خوب و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت و فرماندهی وی ستایش‌ برانگیز بود.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 17 February 2022

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر امام‌جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری تاکید کرد: عروج سردار پرافتخار و مجاهد عرصه‌های دفاع از امنیت میهن اسلامی ایران سرتیپ دوم مهدوی نژاد موجب تأسف و تأثر همگان شد.

وی ادامه داد: این جانباز سرافراز که از مبارزان انقلاب اسلامی و از فرماندهان موفق، پرتلاش و با همت بلند بود، آثار و برکت های خوب و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که خود از نزدیک شاهد زحمت او در چند استان بودم.

امام جمعه یزد اظهار کرد: فرماندهی آن مجاهد در عرصه‌های مختلف تحسین همگان را در پی داشت از جمله جانشینی معاونت بازرسی سپاه کل کشور، فرماندهی سپاه استان قم و لشکر ۱۷ حضرت علی بن ابی طالب و فرماندهی تیپ ۱۸ الغدیر استان یزد با خلوص نیت همواره سرباز اسلام و یار و یاور امامین انقلاب بود.

ناصری عروج این سردار و جانباز رشید اسلام را به محضر فرمانده کل قوا، پاسداران و همرزمانش، مردم شهید پرور ایران اسلامی و به بیت مکرم به ویژه برادران بزرگوارش تسلیت گفت و از خداوند سبحان برای آن سردار گرانقدر علو درجات و همجواری با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسئلت کرد.

سرتیپ مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشتازان هشت دفاع مقدس روز سه شنبه هفته جاری به دلیل عوارض ناشی از جراحت شیمیایی زمان جنگ آسمانی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار