تابناک- مظفر خادمی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان هرمزگان منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 25 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، با حضور بنیامین شکوه‌فر، معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، بهنام محمودی، دستیار ویژه و مشاور وزیر ورزش و جوانان، خسرو قمری، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و علی رئوفی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان هم گفت: با تغییر دولت‌ها اتفاقی که می‌افتد این است برخی از مدیران کل هم تغییر می‌کنند و در این استان هم بعد از شش ماه از دولت جدید امروز شاهد رفتن مدیرکل سابق ورزش و معرفی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان هستیم.

شکوه‌فر بیان داشت: مدیر کل جدید باید سه حوزه ورزش قهرمانی، ورزش همگانی ‌و جوانان را مد نظرخود قرار دهد.

وی افزود: نسبت به استعدادیابی و قهرمان‌پروری اهتمام ویژه داشته باشید و از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کل استان بهره لازم را ببرید.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش همگانی نیز یکی از راه‌های تشویق مردم اجتماع به ورزش جهت سلامتی است.

وی در بخشی از سخنانش به عدالت در توزیع زیرساخت‌ها، توجه در توزیع امکانات و توجه به مناطق کمتر برخوردار استان تاکید داشت.

شکوه‌فر با تاکید به حوزه جوانان خاطرنشان کرد: جوانان اساس کار وزارت ورزش و جوانان هستند و تمامی مسائل ‌و مشکلات جوانان را باید پیگیر باشیم و رفع نماییم.

وی خاطرنشان کرد: باید برای بهبود جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای جوانان‌مان برنامه‌ها و طرح‌های موثری داشته باشیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: مشکلات ورزش این استان با حضور سرپرست جدید اداره کل ورزش استان و اینکه دغدغه ورزش تمام استان را داشته باشد انجام می‌شود و به همین منظور فردی را انتخاب کردیم که از دل ورزش استان است و سابقه بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد و امیدوارم خادمی بتواند تا حدود زیادی مشکلات ورزش استان را مرتفع سازد.

در این مراسم محمودرضا امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان از حمایت افرادی که در طول سه سال و نیم خدمتش‌ برای پویایی ورزش استان کمک کردند تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه روزی که به استان هرمزگان آمدم تنها هدفم اعتلای ورزش این استان بود و در حد توان خودم در بحث زیرساخت‌های ورزش و جوانان گام برداشتم و اگر کسی دلخوری یا کدورتی از بنده دارد حلال کند، اظهار کرد: بسیار خوشحالم  وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس برای مدیر کلی شخصی را انتخاب کرده‌اند که واقعا لیاقتش را دارد و شک ندارم ایشان می‌تواند موفق کار کند و حتی بهتر از من برای ورزش هرمزگان گام‌های بلندتری بردارد.

مظفر مهری‌خادمی، سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از اعتماد وزیر ورزش وجوانان، معاون امور استان‌ها، استاندار و مجمع نمایندگان استان در بابت انتخابم تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب این اعتماد را به خوبی بدهم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش من این خواهد بود که علاوه بر زیرساخت‌های ورزشی در تمامی امورات ورزش گام‌های بلندتری برداریم و در کمتر از یک سال خدماتی خوب و ارزشمند برای ورزش استان انجام خواهیم داد.

رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم بیان داشت: من بعد از این که به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی انتخاب شدم اولین دستگاهی که مورد بازدید و ارزیابی قرار دادم ورزش و جوانان بود زیرا ورزش و جوانان بسیار برایم ارزشمند است.

وی بیان کرد: نگاه نوجوانان و جوانان ما به نخبگان ورزشی است پس ما هم باید تا جایی که می‌توانیم از حوزه ورزش حمایت کنیم و بنده تا زمانی که هستم از ورزش هرمزگان حمایت خواهیم کرد.

رئوفی اظهار داشت: امیدواریم سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان بتواند جوابگو خواسته‌های به‌حق ورزشکاران باشد.

همچنین دکتر بنیامین شکوه‌فر از تلاش‌های چند ساله امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان هم تقدیر کرد و ایشان را فردی دلسوز و پرتلاش در حوزه ورزش و جوانان دانست.

لازم به ذکر است، مظفر مهری‌خادمی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان معرفی و از خدمات بیش از سه سال مدیرکلی محمودرضا امیاری تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار