مدیر حوزه‌های علمیه ایلام:
مدیر حوزه‌های علمیه ایلام گفت: جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهرم کارآمد مبارزه با تبلیغات مسموم دشمنان بر ضد مبانی انقلاب است.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 27 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرابیگی در نشست اعضای کارگروه جهاد تبیین استان اظهار کرد: امروز دشمنان سعی در تطهیر رژیم سابق و زیر سوال بردن پیشرفت و دستاوردهای نظام داشته و در این راستا با تمام توان وارد عمل شده اند.

وی افزود: تحریف تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی از برنامه های شوم مخالفان برای به انحراف کشاندن اذهان عمومی و تحریف مبانی و اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی بوده که در این راستا باید جهاد تبیین بعنوان فریضه ای فوری و قطعی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، نظامی ، صنعتی و ... خاطرنشان کرد: بی‌تردید جهاد تبیین در این عرصه‌ها می‌تواند در خنثی سازی توطئه های شوم و تبلیغات مسموم مخالفان موثر واقع شود.

 مرادبیگی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر پیشرفت و راهنمای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را ترسیم فرموده‌اند، گفت: این بیانیه بعنوان چراغ راه و فصل الخطاب می تواند گام بلندی در جهت سرعت بخشیدن به انجام کامل و موثر جهاد تبیین جایگاه درخشان انقلاب اسلامی در جهان معاصر باشد .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی برای نسل بالنده و آینده ساز کشور تصریح کرد: روحانیت و حوزه های علمیه بعنوان  قشر مورد اعتماد مردم باید در راستای انجام جهاد تبیین برای جامعه امروز به مانند گذشته در خط مقدم باشند.

وی با بیان اینکه امروز جهاد تبیین به عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از عرصه های مبارزه با جریانات انحرافی و باطل دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی است که در این راستا باید تلاش‌های گسترده ای صورت گیرد، تشکیل کارگروه جهاد تبیین در استان را از اقدامات و وظایف موثر در راستای پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار