فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: سفر معنوی اردوی راهیان نور استان قم از دهم اسفندماه آغاز می‌شود و تا دوازدهم فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 28 February 2022

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا موحد عصر دیروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: به دنبال این هستیم با همکاری مدیران استانی هزینه سفر راهیان نور کاهش پیدا کند تا بخش عظیمی از همشهریان به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور از دهم اسفندماه آغاز و تا دوازدهم فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: هفت هزار و ۵۰۰ نفر از طرف اردویی سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم اعزام می‌شوند و معادل همین تعداد پیش‌بینی می‌شود که به صورت خودجوش از قم به سمت مناطق راهیان نور عازم شوند.

فرمانده سپاه قم در رابطه با اردوگاه‌های استان بیان کرد: اردوگاه شهید زین‌الدین در شهر اندیمشک و اردوگاه شهید حبیب‌اللهی در کیلومتر ۲۰ اهواز خرمشهر ظرفیت ۱۰ دستگاه اتوبوس را به صورت روزانه دارد و پذیرای زائران و محلی برای اسکان همشهریان قمی است.

حسین ابوالحسنی مسئول اردویی و راهیان نور سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: با توجه به وضعیت ناپایدار کرونایی کشور، اولویت سفر با خودروی شخصی است که هزینه هر نفر در عزیمت به صورت خودروی شخصی ۲۰۰هزار تومان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار