تابناک-امام جمعه شهرستان سیریک گفت:پیامبر الگو و چراغ راه مردم بود امت اسلام هم اگر می‌خواهد سعادتمند شود باید شخصیت والای پیامبر را الگوی خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 01 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ،حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری در ارتباط با مبعث پیامبر گرامی اسلام اظهارداشت:به نظرم جامع ترین تعریف از بعثت صحبت امام خمینی (ره) است که فرمودند پیامبر گرامی اسلام راه ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم را به بشریت آموخت و همواره مانندی چراغی راه درست را به مردم نشان داد.


وی افزود: انقلاب اسلامی میوه و عصاره بعثت است و از ایستادگی مردم در برابر طاغوت بوجود آمده است، پیامبر مهربانی ها ضمن جلوه هایی برای پیامبری مبعوث شدند که یکی از آنها اخلاقیات نیکو حضرت بود و ایشان با اخلاق نیکو خود الگوی مسلمانان جهان هستند.


حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری ادامه داد:اگر خلق حسن و خوب در ویژگی های حضرت نبود قعطا به عنوان پیامبر خداوند مبعوث نمی شدند، پیامبر ما دوست مظلومان و دشمن ظالمان بودند و همواره یاریگر مظلومان بودند، در واقع امت اسلام هم اگر می‌خواهد سعادتمند شود باید شخصیت والای پیامبر را الگوی خود قرار دهد.

 

امام جمعه شهرستان سیریک تشریح کرد:حضرت محمد مصطفی(ص) پیش از بعثت امانتدار و با کودکان مهربان بودند و به طوری که ایشان را محمدامین می نامیدند و به زبان کودکانه با نونهالان صحبت میکردند، امید است ما نیز پیرو آن حضرت باشیم.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار