تابناک-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در نشست شورای اداری کمیته امداد از توانمند سازی ۱۹۴۰ خانواده تحت حمایت خبر داد و گفت: بیش از ۷ هزار خانواده در هرمزگان مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 05 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان از بندرعباس،صبح امروز جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در نشست شورای اداری کمیته امداد امام خمینی ره در استان هرمزگان اظهارداشت: در ضرورت این نهاد انقلابی همین بس که پس از ۲۲ روز از تشکیل انقلاب این نهاد به دستور امام خمینی (ره) برپا شد، بی تردید تدبیر امام رحمت الله علیه در رسیدگی به حال محرومین و تشکیل این شجره طیبه بسیار ستودنی بوده است. 

وی افزود:امروز جشن توانمند سازی ۱۹۴۰ خانواده را داریم، ما بسیار خرسندیم که این خانوار ها به صورت مستقل اشغال یافته اند ۷ هزار و ۱۰۴ فرصت شغلی ایجاد کردیم و این به معنای اشتغال بیش از ۷ هزار خانواده تحت حمایت در استان هرمزگان شده است.  

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بيان کرد: خوشبختانه امروز نوید این را می دهیم که ۷۴۳ مسکن را به مناسبت ۱۴ اسفند ماه  به خانواده های تحت حمایت واگذار خواهد شد.

تراهی ادامه داد:  نکته مهم دیگر اقدام تحولی کمیته امداد در راه اندازی امداد هوشمند و کارآمد است که  سامانه ای تحت عنوان امداد هوشمند که  دو ماه پیش کلید آن زده شد امروز به دستان رئیس جمهور افتتاح می‌شود،در این سامانه زمان تحت حمایت قرار گرفتن خانواده ها تقریبا  به صفر رسیده و نیازی نیست مردم حضوری تشریف بیاورند برای دریافت خدمات چرا که با وجود این سامانه به آسانی خدمات دریافت می کنند. 

وی اذعان کرد: این سامانه هوشمند بر اساس کد پستی ،شماره تلفن ‌و... سرپرست خانواده  به صورت کامل خانواده های نیازمند را شناسایی میکند و حتی میزان درآمد خانوار را مشخص می‌کند،خیرین عزیز نیز می‌توانند با تبلیغ این سامانه مردم را از وجود این برنامه مطلع کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار