تابناک-امام جمعه شهرستان سیریک گفت: امروز پاسداران انقلاب اسلامی بی منت به مردم خدمت می‌کنند و فداکاری اسن عزیزان در قبال مردم ستودنی است.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 06 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری ضمن تبریک روز پاسدار اظهارداشت:از ابتدای انقلاب اسلامی و همچنین دوران هشت سال دفاع مقدس آوازه رشادت ها و فداکاری پاسداران انقلاب به گوش همه ما خورده است.


وی افزود: پاسداران خدمتگزاران بی منت این ملت عزیز هستند چرا که در شرایط مختلف و در جایگاه های مختلف از جان و مال خود گذشتند و خود را فدای مردم خود کردند فداکاری این عزیزان در قبال مردم ستودنی است، بالحمدلله امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهان می درخشد .


حجت الاسلام والمسلمین سالاری بیان کرد:سپاه همیشه با خلوص نیت همراه مردم بوده است، اینکه امروز آمریکا با تمام توان خود در برابر سپاه ایستاده و سعی دارد این نهاد نورانی انقلابی را کدر جلوه دهد نشان دهنده واهمه ای است که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد، آمریکا به خوبی می‌داند که پاسداران معظم این مرز و بوم پای کار مردم ایستاده و از آنها دفاع خواهد کرد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: انشالله که سایه این عزیزان همیشه مستدام باشد و در راه حضرت حق و در پناه صاحب العصر(عج) در راه پاسداری از ارزش های مردم ثابت قدم و موفق باشند


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار