تابناک-امام جمعه سیریک بیان کرد: امروز وظیفه ما در قبال مردم این است که از ارزش های آنها پاسداری کنیم و نفع مردم را اولویت خود قرار دهیم،ارتشیان دریادل مثل همیشه در کنار مردم باشند وقبل از ورود به ساحل کرپان مطالبات مردم را جامه ی عمل بپوشانند.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ 06 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ،امام جمعه شهرستان سیریک در دیدار با امیر مقدم جانشین فرمانده منطقه یکم نیرو دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز امنیت راه های دریایی و مرز های آبی مدیون تلاش های بی وقفه فرماندهان، کارکنان و نیروهای ، نيروي دریایی ارتش و سپاه هستیم.


وی افزود: همزمان با روز پاسدار باید از شما عزیزان که از مرز های آبی پاسداری میکنید نیز تشکر کنیم چرا که اگر شما نباشید دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به کشور ما دست درازی خواهند کرد.


حجت‌الاسلام سالاری عنوان کرد: از برترین اعمال ها تامین آرامش و امنیت مسلمین است که بخش بزرگی از این زحمت را شما عزیزان به دوش می‌کشید، مردم استان هرمزگان و مردم کشور نیز در این روز قدردان شما خواهند بود.

 

امام جمعه شهرستان سیریک اضافه کرد: امروز اگر می‌خواهیم قدمی برای پیشرفت اقتصادی منطقه برداریم باید به نفع مردم ما باشد فرضا اگر بهر نحوی ورود به سواحل داشته باشیم یا اسکله ای در حال احداث است باید نفع و ضرر مردم را در نظر داشته باشیم چرا که این مردم عزیز و عزتمند ما همیشه گفته اند که پای کار انقلاب هستند .


وی خاطرنشان کرد: پاسداری از ارزش ها، فرهنگ و اقتصاد مردم باید در صدر کار های ما باشد، هر کدام از ما به نوبه ای در حال خدمت به خلق الله هستیم، انشالله که همه ما زیر سایه امام عصر روحی له فداه در این راه ثابت قدم باشیم.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار