تابناک- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مصدومیت ۱۵ نفر در اثر حوادث چهارشنبه‌سوری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 16 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان دکتر حسین قاسمی، صبح امروز(۲۵ اسفند) در جمع خبرنگاران، در رابطه با مصدومان چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: شب گذشته ۱۵ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال داشته‌ایم که ۱۱ نفر آن‌ها مذکر و ۴ نفر مؤنث بوده است.

وی ادامه داد: ۸ مصدوم در جزیره کیش و ۷ مصدوم در شهر بندرعباس بوده و در سایر شهر استان مصدومی مرتبط با حوادث چهارشنبه‌سوری نداشته‌ایم.

قاسمی افزود: به جز دو مصدوم که یکی خانم ۴۲ ساله هست که به دنبال پریدن از روی آتش دچار تروما به زانو و آقای ۲۸ ساله، عابر با آسیب به دست و سوختگی درجه دو که در حال حاضر در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت نظر هستند؛ بقیه مصدومان به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده‌اند.

وی بیان کرد: ۸ نفر از مصدومان عابر بوده و خودشان از مواد محترقه استفاده نکرده بودند و ۷ نفر به دلیل استفاده از مواد محترقه دچار آسیب شدند. عمده آسیب وارد در سطح سوختگی درجه یک و دو و خراشیدگی سطحی بوده است، مصدومان بیشتر از ناحیه دست، پا، سرو گردن و چشم‌ها دچار آسیب شده بودند.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار