تابناک-طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ هرمزگان با آمادگی خدمات دهی ۵۰ فروند شناور مسافری با ظرفیت پنج هزار و ۳۲۸ مسافر آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 17 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ظهر امروز در آیین آغاز طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ در بندر شهید حقانی، اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال ۵۰ فروند شناور مسافری با ظرفیت پنج هزار و ۳۲۸ نفر با دستور العمل های بهداشتی و مراقبتی در ۱۲ مسیر دریایی خدمات به مسافران و گردشگران دریایی ارایه می دهند.

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از نظر ایمنی و نظارتی بیان داشت: ۸ فروند شناور تخصصی جستجو و نجات دریایی، ۳۳ ایستگاه همیار ناجی و ۲۴ ایستگاه نجات غریق و غواصی همراه با ۲۰ تیم بازرسی فنی و ایمنی مستقر در بنادر  از امروز تا ۱۵ فروردین سال آینده مسئولیت خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را بر عهده دارند.

محمدی کرجی ران با بیان اینکه در این طرح یک هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم  دارند، گفت: در نوروز ۱۴۰۱ در کل استان ۳۲ فروند شناور حمل خودرو با ظرفیت ۸۴۷ دستگاه  در غرب استان مهیا خدمات رسانی خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تعداد اسکله های گردشکری را ۴۰ مورد درجزایر  قشم وکیش اعلام کرد و ادامه داد: ۸۵۳ شناور گردشکری با ظرفیت پنج هزار و ۳۲۸ نفر در مدت زمان اجرای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار