تابناک- امام جمعه شهرستان سیریک گفت: مسلمان برای گمراه نشدن از راه حق و راه امام زمان با یکدیگر وحدت و انسجام داشته باشند چرا که راه گمراه نشدن ما اجماع قلوب ما است.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 18 March 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک هرمزگان حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت:بهار شبیه قیامت است همان گونه که درختان که در زمستان مرده بودن با آمادن بهار جان دوباره میگیرند انسان ها هم با مردن در این دنیا در قیامت دوبار متولد خواهندشد.


وی افزود: روز قیامت، روز شادی اهل تقوا است ،قیامت مثل بهار فصل رویدن است عید نوروز روز حیات است و روزی است که آغاز پیامبری نوح در این روز بوده است، روزی که حضرت علی بر شانه پیامبر ایستاد و بت ها راشکست،روز ظهور هم نوروزی برای مسلمین جهان است.

 

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: امام زمان چشم خدا روی زمین است و بیش از ۱۱۸۰ سال از عمر امام زمان می‌گذرد راه گمراه نشدن در دوران غیبت امام زمان اجتماع قلوب است بخاطر امام زمان اتحاد و انسجام مان را حفظ کنیم.

 

خطیب جمعه شهرستان سیریک ضمن تسلیت رحلت عالم گرانقدر آیت الله علوی گرگانی بیان کرد:۶۰ اثار علمی از این عالم فرازانه در دست ماست که این آثار بسیار گرانقدر هستند و مانند چراغی راهنما در ظلمات دنیا برای ما خواهند بود.

حجت الاسلام محسن سالاری ابراز داشت:به شهادت رساندن ۸۱ انسان بی‌گناه و ۴۱ شیعه در روز روشن نشان دهنده خوی پست آل سعود است این رژیم جاهل که به زودی زود نابود خواهد شد نماد دنیا طلبی و حریص بودن در امور و برای قدرت هر کاری کردن است.

 

امام جمعه شهرستان سیریک اذعان کرد: راه مسلمین جهان باید از سلفی و وهابیت جدا باشد مردم جهان باید بدانند که این حکومت های دست نشانده عرب که به تعبیری گاو شیر ده برای غربی ها هستند از مسلمانان خوب و خدا پرست اقسام نقاط جهان جدا هستند، یکی خصوصیات مسلمان و منتظران ظهور منجی ظلم نکردن به دیگر مردم است انشالله به حق این روز مبارک ما هم از پیروان بر حق صاحب الزمان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار