تابناک- فرماندار سیریک از ورود بیش از ۶۵ هزار گردشگر طی ۱۰ روز گذشته به شهرستان سیریک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 28 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان محمد رضا پاکروان اظهارداشت: با حجم بالای ورود گردشگران به شهرستان سیریک، شایسته‌ است که از سوی کمیته‌ ستاد سفر سیریک و دیگر نهادهای خدمات‌رسان شهرستان امکانات موجود در برابر حجم بالای مسافران مدیریت و خدمات دهی کنند.

وی با تاکید بر کمیته های ستاد سفر شهرستان مبنی بر بالا بردن ظرفیت اماکن اقامتی و خدمات دهی خود، افزود: با اضافه کردن محل های اسکان در مجموعه های آموزشی، سعی ما بر این است که از ظرفیت موجود نهایت استفاده شود.

پاکروان با بیان اینکه، با عبور از شرایط سخت دو ساله کرونایی، پیش‌بینی افزایش سفرها را برای امسال داشته ایم، تصریح کرد: از چند ماه پیش در جلسات ستاد سفر شهرستان موضوع افزایش مسافر نسبت به سالهای گذشته مطرح شده بود، و ما در همین راستا برای میزبانی از پانصد هزار نفر گردشگر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه، ستاد سفر شهرستان سیریک، تمام توان خود گذاشته که مسافرانی که به شهرستان می آیند خاطرات خوشی از این شهرستان داشته باشند، تصریح کرد: خوشبختانه تمامی اماکن اقامتی سیریک شامل هتل‌ مکران و هتل کپری ، کمپ پارک‌ها و همچنین بوم‌گردی‌ها آماده پذیرایی مهمانان که به این شهرستان سفر می کنند هستیم.

پاکروان مسافران نوروزی ورودی به شهرستان نسبت به سال گذشته بسیار بالا عنوان کرد، و با اشاره به اینکه، ستاد سفرهای شهرستان تلاش کرده‌ که با بهترین سطح ممکن و در سریعترین زمان خدمات مورد نیاز به مهمانان و مردم ارائه شود، افزود: حجم سفرها به سیریک را در نیمه اول سفرهای نوروزی را ۶۵ هزار نفر دانسته است که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته‌ است.

پاکروان خاطرنشان کرد: اولین روزهای تعطیلات نوروزی امسال بود که ستاد تسهیلات سفر اعلام کرد با گذشت دو روز از آغاز تعطیلات نوروزی ظرفیت مراکز اقامتی در شهرستان های بندرعباس و قشم تکمیل شده، و از مسافران خواستاند در شهرهای دیگر استان هرمزگان از قبیل میناب و سیریک اقامت کنند. همین بود که سیل مسافر به این شهرستان ها سرازیر شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار